بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیر قلعه نویی برای استقلال یک نعمت است!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/44709320709060758505.jpg

پرسپولیسی ها جهت احتمال از دست دادن پیام صادقیان به دلیل مصدومیت این روزها خواب و خوراک ندارند!قرمزها برای قهرمان شدن از هر حربه ای که می توانند استفاده می کنند .
از کمک های مالی و دادن پاداش های برد بازیکنان توسط حسین هدایتی بعد از بازی با داماش گرفته تا دادن قول پاداشی بهتر برای پیروزی در دو دیدار باقی مانده لیگ و در نهایت استخدام ارتوپد مختصص در منزل برای پیام صاقیان بازیکن مصدوم شده این روزهای تیمشان!
خیلی جالب است که قرمزها برای اینکه یک بازیکن تقریبا معمولیشان را به ترکیب تیمشان برسانند،انواع و اقسام اقدامات لازم را انجام می دهند.
کادرفنی این تیم در این روزها بدجوری دچار بهم ریختگی شده اند و رنگ به رخساره ندارند و  احتمالا از استرس زیاد در این دو شب خواب به چشمانشان نیامده است.
حالا ببینید امیر قلعه نویی در طول این فصل چه کشیده و چرا وقتی میگوید امسال ،ده سال پیرتر شده باید بدون هیچ شک و تردیدی آنرا قبول کرد.
قلعه نویی در این فصل بارها از بازیکنان ملی پوش و ثابتش در تیم ملی محروم بوده و شاید بدون اغراق  باید بگوییم بیش از 50% از بازی های این فصل را حداقل ببدون داشتن دو بازیکن تاثیرگذارش برگزار کرده است.حال از جدا شدن دو سه بازیکن خوبش در میانه ها فصل حرفی به میان نمی آوریم.البته می دانیم اگر  این شرایط برای چند دیدار در اردوی تیم های رقیب به خصوص پرسپولیسی ها بوجود می آمد تا همین حالا چند سکته ای یا خدای نکرده مربی یا هوادار فوت شده روی دست فوتبال ایران به جای مانده بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 1 / 1393برچسب:استقلال,پرسپولیس,لیگ برتر,مصدومین و محرومین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com